Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Αντώνης Μάγκας: «Θέλουμε τον κόσμο στο γήπεδο…»


Μάγκας (2)

Ο πρώην παίχτης του Παμβαγιακου,ο 19 χρόνος μεσοαμυντικός άσσος Αντώνης Μάγκας αρχίζει και καθιερώνεται στο Λεβαδειακο,κάνοντας πολύ καλές εμφανίσεις.
«Ο κόσμος του Λεβαδειακού έχει δείξει από το παρελθόν ότι έχει μεγάλη δυναμική. Θα θέλαμε να ενισχύσουν περισσότερο τις προσπάθειές μας, ώστε όλοι μαζί, να οδηγήσουμε την ομάδα στην ανάκαμψη» τονίζει στην αποκλειστική του συνέντευξη στην ιστοσελίδα της Super League ο Αντώνης Μάγκας. Ο αμυντικός του Λεβαδειακού αναφέρεται στη συμμετοχή του στα πρωταθλήματα υποδομής της Super League: «Στην αρχή ήταν δύσκολα για μένα, διότι προερχόμουν από τα τοπικά πρωταθλήματα, αλλά με τη βοήθεια του κ. Toure Bassala και του τεχνικού επιτελείου αρχικά της ομάδας Κ20 και στη συνέχεια της Α’ ομάδας αγωνίστηκα με επιτυχία στο πρωτάθλημα Κ20», ενώ σχολιάζει και την αμυντική λειτουργία της ομάδας λέγοντας ότι: «Σε κάποια ματς η αμυντική μας λειτουργία δεν πήγε όπως την είχαμε σχεδιάσει».
Αναλυτικά η συνέντευξη:
Είναι η πρώτη σου σεζόν στην πρώτη ομάδα. Ποια τα συναισθήματά σου;
«Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστώ τους ανθρώπους του ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ που μου έδωσαν τη δυνατότητα να αγωνιστώ επαγγελματικά στην ομάδα.»
Τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνεις από εδώ και πέρα ώστε να καθιερωθείς στην ομάδα;
«Να δουλεύω καθημερινά στις προπονήσεις, ώστε να έχω διάρκεια στην απόδοσή μου και να μπορεί να με εμπιστεύεται ο προπονητής μου.»
Πόσο σε βοήθησε η συμμετοχή σου στα πρωταθλήματα υποδομής της Super League;
«Στην αρχή ήταν δύσκολα για μένα, διότι προερχόμουν από τα τοπικά πρωταθλήματα, αλλά με τη βοήθεια του κ. Toure Bassala και του τεχνικού επιτελείου αρχικά της ομάδας U20 και στη συνέχεια της Α’ ομάδας αγωνίστηκα με επιτυχία στο πρωτάθλημα Κ20, το οποίο είναι ένα σκαλοπάτι πριν από τη Super League ΟΠΑΠ και με τις εμφανίσεις μου κατάφερα να πείσω τους ανθρώπους της ομάδας ότι αξίζω να αγωνίζομαι με τον ΛΕΒΑΔΕΙΑΚO»
Πως βλέπεις το φετινό πρωτάθλημα μέχρι στιγμής και τι περιμένεις στην εξέλιξή του;
«Εκτός από τον ΟΣΦΠ, τον ΠΑΟΚ, τον Ατρόμητο και τον Παναθηναϊκό θεωρώ ότι οι υπόλοιπες ομάδες είναι πάνω-κάτω στο ίδιο επίπεδο.
Στην εξέλιξη του Πρωταθλήματος περιμένω την ομάδα μου να έχει καλύτερα αποτελέσματα και περισσότερες νίκες.»
Πιστεύεις ότι ένα από τα μειονεκτήματα σας ως ομάδα είναι η αμυντική λειτουργία; Είναι κάτι στο οποίο έχει εστιάσει ο νέος προπονητής;
«Σε κάποια ματς η αμυντική μας λειτουργία δεν πήγε όπως την είχαμε σχεδιάσει. Ο νέος προπονητής έχει εστιάσει στην αμυντική μας λειτουργία στις στημένες φάσεις και σε αυτό θα δουλέψουμε.»
Ποιος είναι ο φετινός σας στόχος; Έχει διαφοροποιηθεί από την έναρξη της σεζόν;
«Στόχος μας ήταν η όσο το δυνατό γρηγορότερη εξασφάλιση της παραμονής και μία καλύτερη θέση στη βαθμολογία, από την περσινή.
Ο στόχος δεν έχει διαφοροποιηθεί, διότι πιστεύουμε ότι η ομάδα θα ανακάμψει.»
ΜάγκαςΠροέρχεστε από δύο άσχημα αποτελέσματα με Ατρόμητο και Αστέρα Τρίπολης εκτός έδρας. Τι πιστεύεις ότι πρέπει να προσέξετε στον αγώνα με την Ξάνθη για να φτάσετε στη νίκη;
«Ήταν δύο άσχημα αποτελέσματα, αλλά σε δύο δύσκολες έδρες. Στον εντός έδρας αγώνα με τη Skoda Ξάνθη θα πρέπει να προσέξουμε την αμυντική μας λειτουργία και να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που θα μας παρουσιαστούν, ώστε να φτάσουμε στη νίκη.»
Τι μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στον κόσμο του ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ;
«Ο κόσμος του ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ έχει δείξει από το παρελθόν ότι έχει μεγάλη δυναμική. Θα θέλαμε να ενισχύσουν περισσότερο τις προσπάθειές μας, ώστε όλοι μαζί, αρχής γενομένης από το ματς της Κυριακής με τη Skoda Ξάνθη, να οδηγήσουμε την ομάδα στην ανάκαμψη.»
Με ποιον ποδοσφαιριστή θα ήθελες να αγωνιστείς ως συμπαίκτης και με ποιον ως αντίπαλος και γιατί;
«Θα ήθελα να αγωνιστώ ως συμπαίκτης με έναν ποδοσφαιριστή που να αγωνίζεται στην ίδια θέση με μένα, ο οποίος να έχει εμπειρία από τα Ευρωπαϊκά γήπεδα και θα με βοηθήσει στην εξέλιξή μου.
Σε ότι αφορά τον αντίπαλο, δεν έχω κάποια προτίμηση, καθώς είμαι αναγκασμένος να αντιμετωπίζω οποιονδήποτε αντίπαλο που θα με δυσκολέψει σε μικρό ή μεγάλο βαθμό.»
Με τι ασχολείσαι στον ελεύθερο σου χρόνο;
«Το χρόνο που μου μένει ελεύθερος από τις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις τον αφιερώνω στην οικογένειά μου και στους φίλους μου».