Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΛΟΥΚΑ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ



  • Μετά από χρόνια παρουσίας μου στην αθλητική ενωση Ορχομενού κάποιοι κατάφεραν να απομακρύνουν και εμένα όπως και κάποιους άλλους ποδοσφαιριστές που βγήκαν από τα σπλάχνα αυτής της ομάδας.Μετά από σκληρή δουλειά τριών χρόνων κατάφεραν να αφανίσουν τους ποδοσφαιριστές που ξεκίνησαν από της ακαδημίες...η διοίκηση έθεσε σαν πρώτο στόχο η ομάδα να στηριχτεί σε δικα της παιδιά οποίο και αν ήταν το αποτέλεσμα πράγμα που κάτω από της οδηγίες του (έμπειρου) Ντίνου Χανίου δεν έγινε ποτέ.Την ποδοσφαιρική νοοτροπία στα μικρα παιδιά της ομάδα δεν είναι δουλειά μου να την μάθω εγώ με το χτενίσμα μου ,αυτή είναι δουλειά του προπονητή αλλά μάλλον δεν θα το καταφέρει αν λέει σε 14χρόνων παιδιά τι καλύτερο έχει ο Μελμπεργκ και ο Μανώλας από αυτα ,αλλά κάτι θα ξέρει...και μπράβο στην διοίκηση που έκανε καλές επιλογές αυτα τα τρειά χρόνια και φαίνεται στο αποτέλεσμα καθε χρόνο και πιο λίγα παιδιά του τόπου του Ορχομενού όπως έλεγαν αυτοί....προσωπικα πρόσφερα στην ομάδα ότι κανένας άλλος και η ανταμοιβή ήταν να φύγω με τον χειρότερο τρόπο από την ομάδα....
    Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου έκανα φίλους και εύχομαι υγεία στα παιδιά που είναι στην ομάδα....Με αγάπη και σεβασμό στους συμπαίκτες μου.

     Λουκάς Καραβασίλης...