Την απόφασή του να αποχωρήσει από την τεχνική ηγεσία του Παμβαγιακού πήρε ο Γιώργος Αγγέλου. Με δήλωσή του στο stereasports κάνει μια αναφορά στους λόγους αποχώρησης ενώ παράλληλα ευχαριστεί τους πάντες στα Βάγια.
Αναλυτικά η δήλωση:
«Με αφορμή την απόφασή μου να αποχωρήσω από την τεχνική ηγεσία της ομάδας, θα ήθελα να ευχαριστήσω και να χαιρετήσω με σεβασμό ,όλους όσους με στήριξαν αυτά τα δύο χρόνια στα Βάγια, τα παιδιά της Διοίκησης που ήταν εξαιρετικοί σαν συνεργάτες και πραγματικοί φίλοι για μένα , τον κόσμο και ειδικά τα νέα στην ηλικία παιδιά των Βαγίων που σαν φίλαθλοι δεν έπαψαν ποτέ να μου δείχνουν την αγάπη τους…
Πάνω από όλα όμως, θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες μου. Ότι και να πω γι’ αυτούς θα είναι λίγο…
Αισθάνομαι ευλογημένος που και στο παρελθόν αλλά και στα τελευταία δύο χρόνια δούλεψα στον τόπο μου , θεωρώ όμως ότι η εντοπιότητα πολλές φορές δημιουργεί σε έναν προπονητή μπερδεμένα συναισθήματα και αναμφίβολα πιστεύω πως τη δεδομένη χρονική στιγμή, αυτή μου η απόφαση να αποχωρήσω από την ομάδα είναι η καλύτερη δυνατή για όλους.
Σίγουρα έκανα λάθη όπως όλοι οι άνθρωποι που δουλεύουν άλλωστε…
Το θετικό όμως είναι ότι ο σύλλογος ‘’ισορρόπησε’’ και θα παίξει για 3η συνεχόμενη χρονιά στην Α’ κατηγορία (που ανήκει ιστορικά) μετά από τις πορείες ‘’ασανσέρ’’ των πρόσφατων τελευταίων ετών και το κυριότερο με πολλά νέα παιδιά στο roster, που πήραν παραστάσεις σε ματς από το υψηλό επίπεδο του νομού .
Ο ΠΑΜΒΑΓΙΑΚΟΣ είναι η ΟΜΑΔΑ μου και το ΣΠΙΤΙ μου και αυτό θα μείνει έτσι σε όλη μου τη ζωή…
Αν με χρειαστεί μελλοντικά σε μια πολύ δύσκολη στιγμή και με καλέσει να βοηθήσω έστω και ‘’υπηρεσιακά ‘’ όπως λέμε στην Ελλάδα, θα μπω ξανά μπροστά, όπως έχω ξανακάνει και στο παρελθόν και σε πολύ πιο δύσκολες καταστάσεις, χωρίς να υπολογίσω τίποτα και κανένα…» .
Πάντως είναι σίγουρο ότι μετά τη γενική συνέλευση του Παμβαγιακού που θα γίνει σε λίγες μέρες ο Γιώργος Αγγέλου αναμφισβήτητα θα δεχθεί πιέσεις για να παραμείνει στην τεχνική ηγεσία της ομάδας παρά την προσωπική του απόφασή του για αποχώρηση και ουδείς μπορεί να προδικάσει τις όποιες εξελίξεις…